Co to jest RRSO?

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje Klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu Klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Czy dostanę pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w bankach?

Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko Klient otrzyma pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

Jak zmienić rachunek bankowy do wypłaty pożyczki?

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy zalogować się na swój profil Klienta i wpisać nowy rachunek bankowy w zakładce BANKI a następnie zalogować się do banku w celu sprawdzenia jego poprawności.

Jeżeli bank Klienta nie umożliwia ekspresowego logowania można wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.

Kwota: 0,01zł

Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Klienta zobowiązaniem, którego nie udźwignie. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej dlatego samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.

Jestem Waszym Klientem, a odmówiliście mi kolejnej pożyczki?

Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie obciążeniem, które przerośnie możliwości finansowe Klienta.

Ile czasu obowiązuje umowa?

Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).

Czy poddajecie weryfikacji moją tożsamość?

Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim trosce o dobro Klienta. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się cudzymi danymi osobowymi.

W jakich godzinach są weryfikowane wnioski o pożyczkę?

Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę

Kiedy pieniądze będą przelane na moje konto?

Współpracujemy z pośrednikiem przelewów szybkich obsługującym szereg banków także środki mogą być dostarczone w trybie ekspresowym w godzinach zamieszczonych w tabeli poniżej. Wyjątkiem jest przerwa techniczna banku.

Lista banków w których otrzymasz przelew natychmiastowy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jeśli Klient posiada konto w innym banku lub gdy bank ogłasza przerwę techniczną, czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź

Jaką kwotę mogę pożyczyć i na jaki czas?

To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną.

W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 200 – 3000 zł.

W przypadku kolejnych pożyczek Klient może wnioskować nawet o 10000 zł. Czas spłaty pożyczki wynosi 5, 10, 15, 30, 35, 40 lub 45 dni – w zależności od wyboru Klienta.

Czy w tym samym czasie mogę otrzymać więcej pożyczek od pozyczkaplus.pl?

Nie, w tym samym czasie nie można zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052.

Nie działa hasło? Jak je odzyskać?

Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ

Gdzie znajdę informację o mojej historii kredytowej?

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki oraz poprzednich są dostępne po zalogowaniu w zakładce Twój status .

Pełną historię pożyczkową znajdziesz w tym samym miejscu, tylko nieco niżej.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę w pozyczkaplus.pl?

Klient może otrzymać pożyczkę, jeżeli:

• Jest w wieku od 19 do 73 lat

• Posiada stały, udokumentowany dochód

• Nie został wpisany do rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (tj. BIG, Kaczmarski Group, Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF)
• Otrzyma pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Czy muszę dostarczyć jakiś zastaw lub poręczenie?

Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Warto jednak pamiętać, że w tym samym czasie można zaciągnąć tylko jedną PożyczkęPlus.

Czy współpracujemy z BIK?

Podczas oceny kredytowej nie sprawdzamy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.

Jakie bazy danych są sprawdzane przy ocenie kredytowej?

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzane są takie bazy jak:

- Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

- Kaczmarski Group

- Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

- historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)

Jak złożyć wniosek o pożyczkę?

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Potwierdzić poprawność swojego konta bankowego

Podczas rejestracji zostanie utworzony profil Klienta zawierający informacje o zawartych umowach, dane do spłaty, historię pożyczkową oraz dostęp do całej dokumentacji pożyczkowej.

Jak potwierdzić konto bankowe?

• ekspresowo – poprzez zalogowanie do bankowości internetowej bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej i czekania na księgowanie. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• standardowo - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego.

Czy mogę wpłacić 1 grosz by potwierdzić rachunek?

Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Proszę dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu który jest nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.

Kiedy otrzymam hasło do zalogowania na swój profil Klienta?

Hasło wysyłamy smsem w czasie wypełnienia formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej. 

Błędnie podany PESEL w czasie rejestracji. Co teraz?

Numer PESEL jest dla nas bardzo ważny dlatego nie udostępniamy samodzielnej zmiany tej informacji po utworzeniu profilu Klienta.

W przypadku nastąpienia takiej pomyłki niezbędny jest kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 8710052

Jak zmienić rachunek bankowy do wypłaty pożyczki?

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy zalogować się na swój profil Klienta i wpisać nowy rachunek bankowy w zakładce BANKI a następnie zalogować się do banku w celu sprawdzenia jego poprawności.

Jeżeli bank Klienta nie umożliwia ekspresowego logowania można wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.

Kwota: 0,01zł

Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145


Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Moje dane teleadresowe uległy zmianie. W jaki sposób je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Twoje dane” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie.

W przypadku zmiany nazwiska, numeru dowodu czy adresu zameldowania niezbędne będzie oświadczenie w postaci formularza zmiany danych. Jest on zamieszczony obok danych osobowych.

Po wydrukowaniu i wypełnieniu wystarczy przesłać zdjęcie lub skan na adres: info@pozyczkaplus.pl

Czy otrzymam odpowiedź jeśli odmówicie mi pożyczki?

Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź na swój wniosek, niezależnie od decyzji.

Jak długo będę czekać na decyzję?

Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej zostanie potwierdzone konto bankowe tym szybciej prześlemy decyzję pozyczkową.

Nie otrzymuję e-maili

Pierwszym krokiem w takiej sytuacji powinno być sprawdzenie folderów „Spam” i „Oferty”.

Nadawcą wiadomości jest info@pozyczkaplus.pl.

Jeżeli w nich również nie ma tych wiadomości, to należy się upewnić, czy adres email widoczny w zakładce „Twoje dane” po zalogowaniu na Profil Klienta jest wpisany poprawnie.

Nie jestem w stanie spłacić terminowo całej kwoty pożyczki. Co zrobić?

W przypadku wystąpienia trudności ze spłatą zaciągniętej pożyczki, przedstawiamy ofertę pożyczki refinansującej. 

Udzieli jej Pożyczkodawca współpracujący z PożyczkąPLUS. Refinansować można na taki sam okres czasu, na jaki została zaciągnięta pożyczka. 

Więcej informacji o pożyczce refinansującej można znaleźć tutaj REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Czy istnieje możliwość zwrotu pożyczki szybciej?

Tak. Pożyczkę można spłacić w dowolnym czasie.

Ile razy można przedłużać termin spłaty pożyczki?

W przypadku trudności z terminową spłatą, przygotowaliśmy ofertę refinansowania dla każdej zaciągniętej pożyczki.

Więcej informacji o pożyczce refinansującej znajdziesz tutaj REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Czy mogę otrzymać większą kwotę po spłacie obecnej pożyczki?

Tak. Większą kwotę można otrzymać nawet w tym samym dniu, w którym została spłacona poprzednia pożyczka.

Co się dzieje w przypadku opóźnienia lub braku spłaty?

Przekroczenie terminu spłaty może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.

Przygotowaliśmy rozwiązanie które pomoże zachować pozytywną historię kredytową.

REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jakie koszty ponoszę biorąc pożyczkę?

Stawiamy na przejrzystość!

Koszt pożyczki widoczny jest na suwaku podczas składania wniosku. Szczegółowe informacje dotyczące planowanej pożyczki są zamieszczone w Formularzu Informacyjnym dostępnym przed zawarciem umowy pożyczki

Tabela opłat i prowizji – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Pożyczka spłacona. Kiedy mogę wziąć kolejną?

O kolejną pożyczkę można wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Profilu Klienta.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. O zaksięgowaniu informujemy smsem.

Na jaki rachunek bankowy mam spłacić pożyczkę?

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Można skorzystać z opcji przelewu ekspresowego, aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki, lub nadać przelew tradycyjny. 

Spłaty można dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.

Czym jest RRSO?

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania.

To informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki ponosisz w związku z umową pożyczkową. Wskaźnik jest liczony w stosunku rocznym.

Dzięki temu nie musisz się zastanawiać by porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach. Całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jak mogę otrzymać pożyczkę w ratanaplus.pl?

Jeśli jesteś nowym Klientem:

• wejdź na stronę główną www.ratanaplus.pl
• wybierz suwakiem kwotę oraz okres pożyczki i kliknij w przycisk "weź pożyczkę"
• wypełnij krótki formularz rejestracyjny
• potwierdź poprawność rachunku bankowego

To takie proste! Pozostało oczekiwać na wiadomość sms z decyzją pożyczkową.

Jeśli to nie jest Twoja pierwsza pożyczka zaloguj się i złóż kolejny wniosek.


Co jest potrzebne aby stać się Klientem?

Wystarczy że:

• jesteś konsumentem w świetle obowiązującego prawa (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
• jesteś w wieku od 19 do 73 lat
• dysponujesz własnym numerem telefonu komórkowego, e-mailem
• posiadasz indywidualny imienny rachunek bankowy
• założysz profil Klienta na naszej stronie internetowej (zarejestruj się)
• przejdziesz pozytywnie weryfikację oraz ocenę zdolności kredytowej

Jakie kryteria wypłacalności muszę spełnić by móc otrzymać pożyczkę?

Oceniając Twoją zdolność kredytową bierzemy pod uwagę m.in.:

• posiadanie udokumentowanego dochodu,
• brak obciążenia komorniczego,
• brak wpisu w rejestrach dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych. Sprawdzane są informacje umieszczone w Biurach Informacji Gospodarczej, Platformie Wymiany Informacji Pożyczkowej (CRIF) oraz Kaczmarski Group.
• brak niespłaconych zobowiązań względem Pożyczkodawcy,

Czy otrzymam pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w banku?

Współpracujemy z odpowiedzialnym pożyczkodawcą który udziela pożyczek osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe.

Posiadanie zaległego zobowiązania nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

W jakich godzinach są wydawane decyzje pożyczkowe?

Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę

Czy poddajecie weryfikacji moją tożsamość?

Oczywiście.

Wdrożyliśmy dodatkowe mechanizmy weryfikacji zgodności Twoich danych osobowych z bankowymi już na etapie rejestracji.

Bardzo nam zależy aby zapobiegać sytuacjom, w których osoby niepowołane mogłyby posłużyć się Twoimi danymi osobowymi.

Moje dane figurują w bazie Aventus Group, co robić?

Jeśli podczas rejestracji zobaczysz taki komunikat, może to być spowodowane:

• Rejestracją na stronie www.ratanaplus.pl w przeszłości
• Jesteś Klientem www.pozyczkaplus.pl

Aby złożyć wniosek o pożyczkę wystarczy kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ.

W jaki sposób mogę potwierdzić swoje konto bankowe?

• ekspresowo – dysponujemy natychmiastową metodą potwierdzenia poprawności konta bankowego bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej. Wystarczy zalogować się do banku poprzez udostępniony link. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• klasycznie - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego,

Czym jest weryfikacja natychmiastowa rachunku?

Jest to usługa za pomocą której ekspresowo potwierdzisz poprawność swojego rachunku bankowego. Ma ona na celu dodatkową weryfikację Twoich danych osobowych przed zawarciem umowy pożyczki.

Stosując to rozwiązanie nie musisz posiadać żadnych środków na koncie, jest to metoda bezprzelewowa.

Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.

Błędne hasło. Jak je odzyskać?

Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ

W jakim czasie pieniądze będą na moim koncie?

Zadbamy o to aby zasiliły Twoje konto jak najszybciej. Środki są wypłacane niezwłocznie po otrzymaniu smsa potwierdzającego pozytywną decyzję kredytową.

Możesz otrzymać pieniądze przelewem ekspresowym lub tradycyjnym, w zależności od banku w którym posiadasz konto.

Jeśli posiadasz konto w banku z listy poniżej to otrzymasz przelew natychmiastowy, w godzinach zamieszczonych w tabeli. Wyjątkiem jest przerwa techniczna banku.

Lista banków w których otrzymasz przelew natychmiastowy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

W przypadku wypłaty poza godzinami zamieszczonymi w tabeli, podczas przerwy technicznej banku, oraz gdy posiadasz konto w banku, którego nie ma na liście realizowany jest przelew tradycyjny z rachunku PKO BP. Pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgować międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jak mogę spłacić pożyczkę?

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Można skorzystać z opcji przelewu ekspresowego, aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki, lub nadać przelew tradycyjny. 

Spłaty można dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.

Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?

Oczywiście. Masz prawo dokonać wcześniejszej wpłaty przed terminem wyznaczonym umową pożyczki.

Jeśli planujesz uregulować całą pożyczkę przed terminem skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 8710060 w celu sprawdzenia całkowitej kwoty do spłaty.

Pożyczka została spłacona. Kiedy mogę wziąć kolejną?

Możesz złożyć wniosek o kolejną pożyczkę od razu po spłacie poprzedniej.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. W momencie rozliczenia prześlemy wiadomość sms potwierdzającą spłatę.

Co zrobić, gdy nie mogę spłacić raty pożyczki w terminie?

Rozumiemy, iż w życiu zdarzają się różne sytuacje losowe. Poinformuj nas o możliwości opóźnienia w dostarczeniu wpłaty.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Dane do kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Pracownicy działu Zaległych Płatności służą doradztwem.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak, masz 14 dni na rezygnację z zawartej umowy pożyczkowej.

Dostarcz nam w tym czasie wypełniony formularz odstąpienia przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń Pożyczki?

Zapis historii kredytowej wraz z wpłatami dla Twojej wygody udostępniamy w Twoim profilu Klienta w zakładce "Twój status". Zaloguj się i sprawdź.

Nie otrzymuję e-maili

Jeśli nie otrzymujesz e-maili, sprawdź folder "Spam" oraz "Oferty" znajdujące się na Twojej skrzynce pocztowej. Nadawcą wiadomości jest info@ratanaplus.pl.

Zaloguj się na swój profil Klienta, w zakładce "Twoje dane" znajduje się aktualnie podany e-mail, sprawdź czy został wprowadzony poprawnie.

Jak mogę zmienić swoje dane?

Przed złożeniem wniosku o pożyczkę sprawdź czy dane w Twoim profilu Klienta są aktualne.

Informacje dotyczące danych osobowych oraz źródła dochodu znajdziesz w zakładce “Twoje dane”. Aktualne rachunki bankowe znajdują się w zakładce “Banki”. Znajdziesz tam wskazówki jak zaktualizować poszczególne dane.

Czym jest refinansowanie pożyczki?

Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, można złożyć wniosek o pożyczkę refinansującą.

Pożyczki refinansującej udziela Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz czasu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy potwierdzenie refinansowania w wiadomości SMS

Co zrobić by przesunąć termin spłaty?

Rozwiązaniem jest skorzystanie z usługi refinansowania.

Wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone w zakładce “Refinansowanie”. W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem. 

W ten sposób można zyskać dodatkowy czas na zgromadzenie pieniędzy, budując przy tym dobrą historię kredytową.

Ile razy mogę skorzystać z refinansowania?

Dostosujemy tą możliwość do indywidualnych potrzeb Klienta. 

Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Można ją znaleźć po zalogowaniu na profil, w zakładce "Refinansowanie".

Gdzie znajdę dane do wpłaty na refinansowanie?

Aby ułatwić wykonanie płatności, przygotowaliśmy możliwość przelewu ekspresowego. Jest ona dostępna po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Refinansowanie”, po wypełnieniu wniosku o pożyczkę refinansującą.

W przypadku wpłaty tradycyjnej, dane do przelewu są dostępne w tym samym miejscu.

Jak potwierdzić, czy pożyczka została refinansowana?

W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

POŚREDNIK KREDYTOWY, będący właścicielem serwisu www.pozyczkaplus.pl
Aventus Group Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2B p.III, 15 – 888 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000355948, NIP 9662029390, REGON 200358089, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 1.500.000,00 zł. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Edvin Milevski.
Spółka świadczy usługi pośrednictwa kredytowego w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715) na rzecz Podmiotów Współpracujących. Na podstawie odpłatnych umów pośrednictwa finansowego, Pośrednik posiada umocowanie do dokonywania faktycznych i prawnych czynności związanych z przygotowaniem, oferowaniem i zawieraniem umów pożyczek. Umowy pożyczek zawierane są przez Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem.

Aventus Group Sp. z o.o. jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz przestrzega Zasad Dobrych Praktyk przyjętych do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym w Polsce.
PODMIOTY WSPÓŁPRACUJĄCE Z POŚREDNIKIEM
Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem są instytucjami pożyczkowymi w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715). Pośrednik współpracuje w ramach serwisu www.pozyczkaplus.pl z następującymi instytucjami pożyczkowymi: 1. ARENA Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Warszawska 6 lok. 32, 15 – 063 Białystok, Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000617270. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Gediminas Cepurnovas. 2. TUSUMI Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku , ul. Młynowa 38 lok.41, 15-404 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000507929. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Konstantin Viduto. Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem udzielają krótkoterminowych pożyczek gotówkowych na odległość na podstawie ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715) na następujące okresy kredytowania: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 i 45 dni na kwoty od 200 zł do 8000 zł.
Reprezentatywne przykłady pożyczek zostały opracowane na dzień 01.06.2018r.:
Maksymalna kwota pożyczki online to 8000 zł. Warunkiem otrzymania pierwszej pożyczki jest uiszczenie opłaty rejestracyjnej w kwocie 0,01 zł albo weryfikacja przy użyciu aplikacji Kontomatik. Pierwsza pożyczka na 2000 zł wybrana na okres 5, 10, 15, 20, 25 i 30 dni kosztuje tylko 0 zł.
Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 0%, przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1000 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) stałe oprocentowanie wynosi 0%, całkowity koszt 0 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni. Z zastrzeżeniem terminowej spłaty.

Reprezentatywny przykład dla pożyczki nieobjętej promocją:
RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 1958,47%., przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1282,22 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) zmienne oprocentowanie wynosi 10% (art. 359 § 21 KC – odsetki kapitałowe), całkowity koszt to 282,22 zł, w tym Prowizja 274 zł, odsetki kapitałowe 8,22 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni.
Przedłużenie pożyczki oraz opóźnienie w spłacie pożyczki:
Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przedłużenia spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przedłużenia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.
Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji
Rzecznik Finansowy jest organem właściwym do prowadzenia postępowania z zakresu pozasądowego rozstrzygania sporów powstałych na gruncie umowy łączącej konsumenta z Pożyczkodawcą.
Wszelkie informacje dotyczące zasad postępowania dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego. www.rf.gov.pl

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 21.05.2013 r. , konsument ma prawo skorzystać z Europejskiej Platformy Rozwiązywania Sporów Online, zwanej Platformą ODR. Platforma została utworzona z myślą o zapewnieniu konsumentom internetowego rozwiązania sporów wynikających z umów zawieranych z przedsiębiorcami za pośrednictwem internetu. Aby skorzystać z Platformy ODR wystarczy kliknąć w link : www.ec.europa.eu/consumers/odr/
ADMINISTRACJA DANYCH OSOBOWYCH
Zapewniamy, że wszelkie informacje i dane, które nam przekazujesz są przechowywane i przetwarzane w zgodzie z przepisami prawa i z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa. Jesteśmy wiarygodnym partnerem finansowym. Pośrednik kredytowy, którym jest Aventus Group Sp. z o. o. z/s w Białymstoku – właściciel Strony Internetowej dostępnej w domenie www.pozyczkaplus.pl należy do prestiżowego grona Związku Firm Pożyczkowych oraz Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Administratorem Danych Osobowych jest Pośrednik – AVENTUS GROUP Spółka z odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok (Polska), adres poczty elektronicznej: info@pozyczkaplus.pl , numer telefonu: (85) 871 00 52. Współadministratorem Danych Osobowych może być Podmiot Współpracujący z Pośrednikiem: TUSUMI Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku , ul. Młynowa 38 lok.41, 15-404 Białystok lub ARENA Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Warszawska 6 lok. 32, 15 – 063 Białystok. Podstawą prawną przetwarzania danych przez Współadministratora jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu, promowanie produktów i usług współadministratora, prowadzenie analiz i statystyk wspólnie z Pośrednikiem.
Pożyczka online – dlaczego akurat my?
Pożyczkaplus.pl zapewnia pozabankowe usługi przez internet. Jest to wygodny i bezpieczny sposób, aby uzyskać szybkie pożyczki. Gwarantujemy, że w sposób łatwy i prosty uzyskasz środki finansowe, których najbardziej potrzebujesz. Pożyczkaplus.pl posiada międzynarodowe doświadczenie i kompetencje w zakresie udzielania pożyczek internetowych.
Pożyczkę możesz uzyskać już za pomocą kilku prostych kroków.
Po pierwsze zarejestruj się, podając swój numer konta bankowego. Po drugie zaloguj się i wypełnij wniosek o chwilówkę – wybierz kwotę i okres pożyczki. Spłata pożyczki jest równie prosta, jak jej uzyskanie! Chwilówka to pożyczka udzielana na małą kwotę, którą w razie potrzeby i po konsultacji z doradcą, można spłacić w kilku ratach. Płatności możesz dokonać bez wychodzenia z domu za pomocą bankowości online. Pamiętaj, aby otrzymać pożyczkę wystarczy jedynie komputer i konto w banku. Pożyczaj odpowiedzialnie – nasi doradcy pomogą ocenić Twoją zdolność kredytową i ustalić kwotę pożyczki, tak by jej spłata nie stanowiła dla Ciebie żadnego problemu.